Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Powrót na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


          Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi

    im. "Twórców Polskiej Miedzi" w Jędrzychowie

O Szkole

Aktywna tablica

Przedszkole

Rewalidacja 

DoradztwoZawodowe

projekty edukacyjne

swietlica szkolna

WolontariatSamorzad

biblioteka

biblioteka

 

Logowanie

BIP

Polkowice

Logo Polkowic

Witaj, 

na zajeciach matematycznych poznałeś różne sposoby na dodawanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego w zakresie liczby 20.

Poćwicz to on-line.

Zajęcia kształtujące kompetencje emocjonalno-społeczne.
Drogi Uczniu,
w ostatnim czasie przeżywaliśmy spory stres związany z panującą epidemią. Podczas poprzednich zajęć omawialiśmy nasze uczucia i emocje. Dziś przyszedł czas na relaks. Pamiętaj, że bardzo ważne jest, aby umieć się zrelaksować, wyciszyć emocje i zadbać o swój odpoczynek. To ważny element dbania o zdrowie psychiczne. Dlatego zapraszam Cię do wysłuchania bajki relaksacyjnej.
Nim zaczniesz słuchać bajki:
- postaraj się wykonać swoje codzienne obowiązki, aby móc skupić się na odpoczynku i nie myśleć o tym, co jeszcze musisz dziś zrobić,
- znajdź miejsce, w którym będzie panowała cisza i spokój,
- możesz przygasić światło, opuścić roletę,
- przygotuj dla siebie koc, poduszkę, miejsce, w którym będzie Ci wygodnie,
- jeśli chcesz w tle puść relaksacyjną muzykę,
- przymknij oczy i skup się na treści słuchanej bajki.
Po wysłuchaniu bajki poleż jeszcze przez chwilę wygodnie i zastanów się, jak się czujesz.
Dziękuję za dzisiejsze spotkanie - pani Dagmara Franas 
 relaks

 Na początek- rozruszaj się. Przypomnij sobie „Gimnastykę” jedną z piosenek na rozgrzewkę. Śpiewaj sam lub włącz tutaj.

 

„Grające butelki”- do kolejnego zadania będzie potrzebne kilka materiałów: 

3 plastikowe butelki jednakowej wielkości, lejek, ryż, mąka, sól, groch i makaron. Czynności wykonuj na kuchennym stole. Wsypuj poprzez lejek (trzymane przez drugą osobę) do butelek produkty sypkie. Do pierwszej- sól, do drugiej- mąkę, do trzeciej- ryż (do ¼ wysokości butelki). Odłóż lejek i paluszkami wrzucaj do butelek makaron i groch. Butelki napełnij do połowy i mocno zakręć. Zagraj na każdym instrumencie, który gra najgłośniej a który najciszej? Ułóż je w szeregu w zależności od intensywności wydawanego dźwięku. Zaproś do zabawy wszystkich członków rodziny, wspólnie muzykujcie tworząc butelkowy akompaniament do dowolnej, wszystkim znanej piosenki.

 „Która butelka gra?”- czas na zagadki. Pamiętasz jak grają stworzone przez Ciebie butelki? Przypomnij sobie jeszcze raz- zagraj na każdej i postaraj się zapamiętać dźwięki, jakie wydaja poszczególne produkty. Ustawcie parawan (np. koc) i druga osoba zaczyna grać na instrumentach, a Ty rozpoznajesz na jakiej butelce ona gra. Gra może być na punkty- każda poprawna odpowiedź oznacza jeden punkt. Zamieńcie się rolami- teraz Ty grasz a druga osoba odpowiada.

 Twój słuch już jest przygotowany na wycieczkę na wiosenną łąkę, usłyszysz każdego jej mieszkańca. Zanim wyjdziesz narysuj jeszcze bez odrywania ręki (zacznij od kropek) ślimaczka i motylki oraz dorysuj tło.

 

                                                                                                   Baw się dobrze:)

                                                                                             Pozdrawiam

                                                                                          p. Magda

 

konflikt

Grafika: źródło Internet.

Aby pobrać cały materiał, kliknij w tabliczkę z napisem YES.

Zajęcia kształtujące kompetencje emocjonalno-społeczne.

Drogi Uczniu, 

kontynuujemy poznawanie samego siebie. Zwykle mało czasu poświęcamy na to, aby zastanowić się nad swoimi mocnymi stronami, potrzebami, troskami czy marzeniami. Warto jednak to robić, przypominać sobie, co jest dla nas ważne i co chcielibyśmy osiągnąć.

Proponuję Ci pracę z dołączoną kartą, możesz ją wydrukować (lub poproś o to kogoś bliskiego) lub narysować podobną samodzielnie.

Zastanów się nad zapisanymi w niej zagadnieniami, wypełnij kartę lub poproś o to kogoś starszego.

Powieś kartę w widocznym miejscu, zaglądaj na nią od czasu do czasu, zastanów się czy coś się zmieniło, te zmiany możesz zapisać na karcie.

Jeśli masz ochotę podziel się ze mną swoimi wrażeniami pisząc na e-mail pedagog@sp.jerzychow.p

o mnie
Źródło karty: Tearpaeutyczne ABC

 

Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie Rights Reserved.