Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Powrót na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


          Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi

    im. "Twórców Polskiej Miedzi" w Jędrzychowie

O Szkole

Aktywna tablica

Przedszkole

Rewalidacja 

DoradztwoZawodowe

projekty edukacyjne

swietlica szkolna

WolontariatSamorzad

biblioteka

biblioteka

 

Logowanie

BIP

Polkowice

Logo Polkowic

Dzień dobry.

Dziś proponuje Wam zabawę z bocianem.

Bocian dumnie kroczy przez pola i łąki. Poćwicz, abyś i Ty miał piękna postawę:

1. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie posturalne
wykonaj: 5 skłonów, 5 przysiadów i 5 brzuszków
turlaj się po podłodze
w siadzie prostym turlaj piłkę dookoła swojej osi
poruszaj barkami jakby były huśtawką
wykonaj 5 wymachów rękoma do przodu i 5 do tyłu
udawaj psa i chodź po pokoju na czworaka
staraj się trafić piłką do celu ( kosz, wiaderko )
2. Ćwiczenia manipulacyjne
podrzucaj piłkę jedną ręką do góry 5 razy, potem zmień rękę i powtórz ćwiczenie
przerzucaj piłeczkę z prawej do lewej ręki
weź 2 szklanki i przelewaj wodę z jednej do drugiej – wykonuj obroty nadgarstkami
umyj te szklanki i wytrzyj ściereczką
jeśli posiadasz w domu, to złóż puzzle
3. Ćwiczenia manualne
Kciuk oraz dłoń pomaluj białą farbą, pozostałe cztery palce- czarną farbą. Odbij dłoń na kolorowej kartce (np. zielonej) kciukiem do góry. Odbity kciuk to szyja bociana- dorysuj mu oko oraz czerwony dziób, cztery czarne palce- to jego złożone . Duże białe odbicie to jego tułów- brakuje mu tylko długich czerwonych nóg- dorysuj je.
4. Ćwiczenie grafomotoryczne:
Karta pracy- narysuj bociana bez odrywania ręki. Zacznij od narysowania go palcem po śladzie, później ołówkiem.

Kochani Uczniowie, przed Wami kolejne zadanie. Życzę wytrwałości i dobrej zabawy - panie Iwona Miller.

zagadki Iwona

Iwona matem

 

"Zajęcia kształtujące kompetencje emocjonalno-społeczne"

 Drodzy Uczniowie,

ostatnio uczyliśmy się o emocjach i uczuciach oraz sposobach radzenia sobie z nimi. Zapewne tym, co odczuwacie w ostatnim czasie jest tęsknota. Tęsknimy za kolegami, koleżankami, nauczycielami, szkołą i wspólnym spędzaniem czasu.

Tęsknota to braku czegoś lub kogoś istotnego dla danej osoby. Często pojawia się odczuwanie niepokoju, smutku, zamyślenia. Im bardziej odczuwany jest brak kogoś/czegoś, tym bardziej wzmaga się czasem nawet cierpienie. Powodami uczucia tęsknoty mogą być brak wszelkiego kontaktu z bliskimi lub ograniczenie kontaktu z nimi, spowodowane obiektywną sytuacją losową, czyli dokładnie to, czego doświadczamy obecnie.

Zadanie dla Ciebie: Zastanów się za kim tęsknisz najbardziej? Dlaczego? Napisz do tej osoby sms, e-mail lub nagraj wiadomość video i opowiedz czego najbardziej Ci brakuje, kiedy się z tą osobą nie widujesz. Za czym tęsknisz najbardziej?

Przeczytają dołączoną bajkę terapeutyczną mówiącą o tęsknocie.

Chętnie dowiem się jakie są Twoje wrażenia po przeczytaniu bajki. Możesz mi o tym napisać na e-dzienniku lub na maila:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tesknota
  Aby przeczytać bajkę kliknij w obrazek!
źródło grafiki: Internet
 

 

osobiste

Drodzy Uczniowie, zapraszam Was do kolejnego zadania. Poćwiczcie teraz głoskę "L".

Życzę udanej zabawy i pięknej wymowy - pani Halina.

lizak

Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie Rights Reserved.