Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Powrót na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


          Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi

    im. "Twórców Polskiej Miedzi" w Jędrzychowie

O Szkole

Przedszkole

Rewalidacja 

DoradztwoZawodowe

projekty edukacyjne

swietlica szkolna

WolontariatSamorzad

biblioteka

 

Logowanie

BIP

Polkowice

Logo Polkowic

Uczniowie klas pierwszych naszej szkoły przygotowali projekt na zakończenie rozdziału o ubraniach: What’s in my wardrobe? Dzieci zbudowały szafy dla swoich lalek, przygotowały ubrania, podpisały je, a następnie przy pomocy rodziców, zaprezentowały swoje wytwory. Zastosowano następujące składniki dobrej współpracy: 1 nauczyciel, ok. 20 rodziców, komputery, telefony, 1 kg dobrych chęci, 50 dag uśmiechu, 50 dag wyrozumiałości, 1 kg otwartości… i efekty pracy w domu prezentują się wyjątkowo. Prace zebrałam w prezentacji. Dziękuję Państwu i dzieciom za niezwykłe zaangażowanie.

M. Soliwoda

guzik

Dyrektor Szkoły przypomina uczniom i rodzicom, że  wiosenna przerwa świąteczna trwa

od 9 do 14 kwietnia 2020 roku. 

Wznowienie zajęć dydaktyczno – wychowawczych nastąpi w środę 15 kwietnia.

wielkanoc2020

pomidorek
Drogi Uczniu i Nauczycielu, 
zapoznajcie się z techniką, która może ułatwić Wam naukę i pracę.
Technika Pomodoro bardzo prosta technika zarządzania czasem, którą można zastosować niemalże od zaraz. Wystarczy, że przeczytasz poniższe wskazówki. Serdecznie polecamy ją podczas pracy w domu. Warto wydrukować sobie pomocną mapę myśli dotyczącą techniki Pomodoro przygotowaną przez nauczycieli ze społeczności Teach&Sketch.

Jakie narzędzia są potrzebne?

  • lista zadań – w formie papierowej lub elektronicznej
  • długopis – zbędny w przypadku listy w formie elektronicznej
  • czasomierz kuchenny – w zasadzie może być każde urządzenie, które wyda z siebie jakiś dźwięk za 25 minut.

Jak zacząć korzystanie z techniki Pomodoro?

1. Wybierz zadanie do wykonania

Cirillo proponuje, żeby na początku dnia zrobić sobie listę zadań do wykonania i posortować ją według ważności. Potem wystarczy kolejno realizować zadania.

2. Ustaw czasomierz na 25 minut

25 minut, bo tyle trwa jedno Pomodoro, to przedział czasowy na zrealizowanie zdania w całości lub w części.

3. Pracuj nad zadaniem przez całe Pomodoro

Pracuj nad wykonaniem zadania do czasu, aż zadzwoni czasomierz. Nie przerywaj sobie i nie pozwól, żeby ktoś inny Ci przerwał. To tylko 25 minut. Czasomierz powinien być tak ustawiony, żebyś widział ile czasu pozostało do końca Pomodoro.

4. Oznaczasz zadanie jako wykonane

Po upływie 25 minut z zadowoleniem oznaczasz zadanie jako wykonane. W przypadku dłuższego zdania, wymagającego więcej niż 25 minut, cieszysz się, że już część masz za sobą :)

5. Robisz sobie 5-cio minutową przerwę

Po upływie jednego Pomodoro robisz sobie obowiązkową przerwę. Ten punkt może być trudny do zrealizowania dla niektórych (wiem z doświadczenia). W każdym razie jest to kluczowy fragment techniki Pomodoro. Najlepiej w tym czasie przeciągnąć się, przejść się po biurze, popatrzeć przez okno.

6. Po 4 Pomodoro zrobisz sobie dłuższą przerwę

Po zakończonym czwartym Pomodoro zasługujesz na dłuższą (20-30 minut) przerwę. To jest dobry czas na zrobienie sobie kawy :) Możesz też w czasie tej przerwy sprawdzić pocztę, aktualności, zadzwonić gdzieś albo pobiegać po schodach w ramach ćwiczeń fizycznych.
 
 
Źródło:produktywnie.pl
Drodzy uczniowie,
Przesyłamy Wam kilka wskazówek dotyczących technik robienia notatek podczas nauki w domu.
Pamiętajcie, że chętnie Wam pomożemy w trudnościach z nauką i doceniamy Wasz trud.
Życzymy dużo siły i dobrego samopoczucia.
Wasi Nauczyciele.
notowanie
Źródło grafiki: portal julia.annamaluje
 
 

Copyright © 2020 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie Rights Reserved.