Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Powrót na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


          Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi

    im. "Twórców Polskiej Miedzi" w Jędrzychowie

O Szkole

Aktywna tablica

Przedszkole

Rewalidacja 

DoradztwoZawodowe

projekty edukacyjne

swietlica szkolna

WolontariatSamorzad

biblioteka

biblioteka

 

Logowanie

BIP

Polkowice

Logo Polkowic

Osoby, które złożyły wnioski w ramach rządowego programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, proszone są o ich uzupełnienieo odpowiednie zaświadczenia i odpisy aktów stanu cywilnego. Gmina Polkowice będzie przyjmowała dokumenty do 10 grudnia 2021 r.

Zgodnie z § 4 pkt. 14 Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”orazz wytycznymi przekazanymi przez organizatora konkursu podczas webinarium w dniu 30 listopada 2021r. w Gminie Polkowice trwa weryfikacja wniosków o granty PPGR. Pracownicy Urzędu zobowiązani są do sprawdzenia danych zawartych w oświadczeniu, mianowicie: faktu zatrudnienia w PPGR, zamieszkania gminy PPGR, pokrewieństwa w linii prostej z byłym pracownikiem PPGR oraz nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 lub 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W związku z tym urzędnicy Gminy Polkowice proszą wnioskodawców o dostarczenie wymaganych dokumentów.

Dokumenty, które należy dostarczyć.

Złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia dokumentów poświadczających: 

-fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (PPGR). Może to być np. zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, legitymacja ubezpieczeniowa, itp. Prośba nie dotyczy osób, które już złożyły takie dokumenty oraz w stosunku do których Gmina Polkowice otrzymała potwierdzenie tego faktu z KOWR.

-stopień pokrewieństwa z uczniem w linii prostej rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR, wymienionym w oświadczeniu tj.: odpisy aktów stanu cywilnego w przypadku ich posiadania lub podanie danych zgodnie z załączonym oświadczeniem (załącznik nr 1) celem sprawdzenia pokrewieństwa w Urzędzie Stanu Cywilnego.

-fakt uczęszczania do szkoły wskazanej w oświadczeniu (pobranie ze szkoły zaświadczenia o uczęszczaniu dziecka do tej szkoły).

-fakt nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia w roku 2020 lub 2021 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W tym calu należy złożyć w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Polkowicach wniosek (załącznik nr 2) z prośbą o wydanie zaświadczenia potwierdzenia, że osoba ubiegająca się o wsparcie w ramach konkursu ”Granty PPGR” nie była beneficjentem programu „Komputer dla rodziny rolnika – 2020” i nie otrzymała pomocy finansowej z ARiMR w ramach ww. programu.

-zgoda na weryfikację danych w ramach programu „Granty PPGR” (załącznik nr 3)

Termin i miejsce składania dokumentów

Wszystkie dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Polkowice – Kancelaria ul. Rynek 1 pok. nr 10, do dnia 10 grudnia do godziny 14.00.

Dodatkowe informacje

Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować, zostaną odrzucone.

Załączniki do pobrania

Załącznik nr 1 – Oświadczenie celem sprawdzenia pokrewieństwa w Urzędzie Stanu Cywilnego

Załącznik nr 2 - Wniosek do ARiMR

Załącznik nr 3 – Zgoda na weryfikację danych w ramach programu „Granty PPGR”

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod nr telefonu: 76 847 41 45

Złożenie kompletu dokumentów nie gwarantuje otrzymania sprzętu w ramach programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.

 

Konkurs graficzny na kartk witeczn

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizatorami konkursu są panie: Kamila Balcerek, Anna Kulczyk.

2. Cele konkursu:

- rozwijanie kreatywności dzieci i młodzieży szkolnej

- doskonalenie umiejętności informatycznych w celu wykorzystania różnorodnych technik graficznych

- rozwijanie umiejętności artystycznych

3. Konkurs przeznaczony jest dla czniów naszej szkoły z klas IV-VIII.

4. Uczestnik konkursu wykonuje pracę zgodnie z tematem:

- kartka wykonana w dowolnym programie graficznym np. Paint, Gimp.

- kartka nie może zawierać gotowych elementów takich jak obrazki pobrane z Internetu,

- kartka musi być od początku do końca wytworem ucznia.

5. Pracę zapisaną jako plik JPEG można przesłać na adres e-mailowy:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na Teams.

6. Termin dostarczania prac konkursowych do 16 grudnia 2021 r.

7. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 20 grudnia 2021 r.

8. Zwycięzcy otrzymają nagrody niespodzianki.

 

Uczniowie klasy czwartej brali udział w konkursie czytelniczym z lektury Akademia Pana Kleksa. Maksymalną liczbę punktów zdobyło trzech uczniów: Julia Bogusiewicz, Jakub Chorościn i Oliwier Biały i to właśnie oni zajęli ex aequo I miejsce. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

akademia kolaz

Szanowni Rodzice,

odpisy dziecka z obiadów w grudniu br. należy zgłosić do 03.12.21r. 

Ostateczny termin opłaty za obiady do 15 grudnia 2021r. z uwagi na kończący się rok budżetowy. 

Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie Rights Reserved.