Powrót na górę
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi
REGULAMIN KONKURSU
1. Organizatorem konkursu jest Samorząd Uczniowski wraz z Biblioteką Szkolną.
2. Cele konkursu:
3. Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich uczniów naszej szkoły.
4. Uczestnik konkursu powinien wykonać zdjęcie tematyczne związane z tytułem konkursu i przesłać na adres meilowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Termin przysyłania prac konkursowych do 11 grudnia 2020 r.
6. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 grudnia 2020 r.
7. Prace konkursowe zostaną rozstrzygnięte w dwóch kategoriach wiekowych:
uczniowie klas O-III oraz uczniowie klas IV-VIII
7. Zwycięzcy otrzymają nagrody niespodzianki ufundowane przez Radę Rodziców.
8. Zwycięzców poinformujemy o możliwości odebrania nagród i dyplomów drogą e-mailową przez dziennik elektroniczny.
Liczymy na Waszą pomysłowość! Powodzenia!!!