Jesteś tutaj: Home
Powrót na górę
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi
Szanowni Rodzice poniżej w linku list Ministra Edukacji i Nauki oraz Ministra Zdrowia.
Osoby, które złożyły wnioski w ramach rządowego programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, proszone są o ich uzupełnienieo odpowiednie zaświadczenia i odpisy aktów stanu cywilnego. Gmina Polkowice będzie przyjmowała dokumenty do 10 grudnia 2021 r.
Zgodnie z § 4 pkt. 14 Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”orazz wytycznymi przekazanymi przez organizatora konkursu podczas webinarium w dniu 30 listopada 2021r. w Gminie Polkowice trwa weryfikacja wniosków o granty PPGR. Pracownicy Urzędu zobowiązani są do sprawdzenia danych zawartych w oświadczeniu, mianowicie: faktu zatrudnienia w PPGR, zamieszkania gminy PPGR, pokrewieństwa w linii prostej z byłym pracownikiem PPGR oraz nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 lub 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W związku z tym urzędnicy Gminy Polkowice proszą wnioskodawców o dostarczenie wymaganych dokumentów.
Dokumenty, które należy dostarczyć.
Złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia dokumentów poświadczających:
-fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (PPGR). Może to być np. zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, legitymacja ubezpieczeniowa, itp. Prośba nie dotyczy osób, które już złożyły takie dokumenty oraz w stosunku do których Gmina Polkowice otrzymała potwierdzenie tego faktu z KOWR.
-stopień pokrewieństwa z uczniem w linii prostej rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR, wymienionym w oświadczeniu tj.: odpisy aktów stanu cywilnego w przypadku ich posiadania lub podanie danych zgodnie z załączonym oświadczeniem (załącznik nr 1) celem sprawdzenia pokrewieństwa w Urzędzie Stanu Cywilnego.
-fakt uczęszczania do szkoły wskazanej w oświadczeniu (pobranie ze szkoły zaświadczenia o uczęszczaniu dziecka do tej szkoły).
-fakt nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia w roku 2020 lub 2021 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W tym calu należy złożyć w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Polkowicach wniosek (załącznik nr 2) z prośbą o wydanie zaświadczenia potwierdzenia, że osoba ubiegająca się o wsparcie w ramach konkursu ”Granty PPGR” nie była beneficjentem programu „Komputer dla rodziny rolnika – 2020” i nie otrzymała pomocy finansowej z ARiMR w ramach ww. programu.
-zgoda na weryfikację danych w ramach programu „Granty PPGR” (załącznik nr 3)
Termin i miejsce składania dokumentów
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Polkowice – Kancelaria ul. Rynek 1 pok. nr 10, do dnia 10 grudnia do godziny 14.00.
Dodatkowe informacje
Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować, zostaną odrzucone.
Załączniki do pobrania
Załącznik nr 1 – Oświadczenie celem sprawdzenia pokrewieństwa w Urzędzie Stanu Cywilnego
Załącznik nr 2 - Wniosek do ARiMR
Załącznik nr 3 – Zgoda na weryfikację danych w ramach programu „Granty PPGR”
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod nr telefonu: 76 847 41 45
Złożenie kompletu dokumentów nie gwarantuje otrzymania sprzętu w ramach programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
REGULAMIN KONKURSU
1. Organizatorami konkursu są panie: Kamila Balcerek, Anna Kulczyk.
2. Cele konkursu:
- rozwijanie kreatywności dzieci i młodzieży szkolnej
- doskonalenie umiejętności informatycznych w celu wykorzystania różnorodnych technik graficznych
- rozwijanie umiejętności artystycznych
3. Konkurs przeznaczony jest dla czniów naszej szkoły z klas IV-VIII.
4. Uczestnik konkursu wykonuje pracę zgodnie z tematem:
- kartka wykonana w dowolnym programie graficznym np. Paint, Gimp.
- kartka nie może zawierać gotowych elementów takich jak obrazki pobrane z Internetu,
- kartka musi być od początku do końca wytworem ucznia.
5. Pracę zapisaną jako plik JPEG można przesłać na adres e-mailowy:
6. Termin dostarczania prac konkursowych do 16 grudnia 2021 r.
7. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 20 grudnia 2021 r.
8. Zwycięzcy otrzymają nagrody niespodzianki.
Uczniowie klasy czwartej brali udział w konkursie czytelniczym z lektury Akademia Pana Kleksa. Maksymalną liczbę punktów zdobyło trzech uczniów: Julia Bogusiewicz, Jakub Chorościn i Oliwier Biały i to właśnie oni zajęli ex aequo I miejsce. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Szanowni Rodzice,
odpisy dziecka z obiadów w grudniu br. należy zgłosić do 03.12.21r.
Ostateczny termin opłaty za obiady do 15 grudnia 2021r. z uwagi na kończący się rok budżetowy.