Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

W naszej szkole realizowany jest projekt z cyklu „Najpiękniejsze zakątki Polski”. W bieżącym roku szkolnym uczniowie poznawali Kraków – jako miejsce spotkania młodych z Papieżem Franciszkiem. Podsumowaniem projektu był wyjazd uczniów do Krakowa, Wadowic, Ojcowa, Wieliczki, Energylandii w Zatorze. Przejazd sponsorowały Rady Sołeckie wsi Sobin, Jędrzychów i Nowa Wieś Lubińska oraz Urząd Gminy w Polkowicach. Dodatkowo otrzymaliśmy 1000 zł od zakładu TCM w Polkowicach. Wycieczka odbyła się w dniach 13-16.06.2016 roku. Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Wadowic, obejrzeliśmy wystawę związaną z 35 rocznicą zamachu na Jana Pawła II i zjedliśmy papieskie kremówki w kawiarni na placu kościelnym. Wieczorem udaliśmy się do Teatru Współczesnego w Krakowie na spektakl „Szatan z siódmej klasy”, po którym odbyły się godzinne warsztaty dla uczniów prowadzone przez aktorów.Drugi dzień poświęcony był na zwiedzanie Krakowa. Zobaczyliśmy Wawel, Rynek Starego Miasta, Sukiennice, Kościół Mariacki, z którego o godz. 12.00 rozbrzmiewał hejnał, następnie  udaliśmy się do Ogrodu Doświadczeń S. Lema na zajęcia pozwalające poznać zjawiska fizyczne otaczającego nas świata. Po południu zwiedzaliśmy Żydowską Dzielnicę Krakowa – Kazimierz w czasie przerwy zjedliśmy słynne zapiekanki zakupione przy okrąglaku.Trzeci dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Ojcowskiego Parku Narodowego, w którym zobaczyliśmy wapienne skały Maczugę Herkulesa, Igłę Deotymy, Bramę Krakowską, zwiedziliśmy Jaskinię Łokietka i podziwialiśmy Zamek na Pieskowej Skale. Wieczorem udaliśmy się do zabytkowej Kopalni Soli w Wieliczce. Ostatni dzień naszej wycieczki był pełen wrażeń i wesołej zabawy w parku rozrywki Energylandia w Zatorze.

Chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym sponsorem, za serce i szlachetny gest, dzięki któremu tak wielu uczniów mogło wziąć udział w tak atrakcyjnej wycieczce.